De Prades a Tarragona (sortida mensual de desembre)

Seguint amb les sortides mensuals, pel dissabte 1 de desembre us proposem fer la ruta Prades-Tarragona, de 54km, un desnivell positiu de 800m i un desnivell negatiu de 1800m. Técnicament, la ruta no té cap complicació, anirem per pistes, alguns trams de carretera i algun petit corriol sense complicació. Físicament, tampoc és exigent, ja que la major part és baixada i pla i les pujades son curtes, excepte un tram de carretera d’uns 4km però amb una pendent assequible.

El track surt de Prades cap a l’Ermita de l’Abellera, on farem la baixada pel GR fins a Capafonts, on agafarem la pista que va cap a l’Ermita de Barrulles i el Mas d’en Toni, i arribarem a la pista asfaltada que va a Farena, pujarem en direcció a la Cadeneta i agafarem un PR que ens portarà per uns corriolets fins a la carrtera a Mont-ral. Aquí farem uns 4 km per carretera de pujada i, passat Mont-ral, agafarem unes pistes en baixada cap a Alcover. Fins a Tarragona anirem pel Rourell i a buscar el riu fins a Tarragona.

Pujarem a Prades en autocar, capacitat màxima per 30 persones i 30 bicicletes. Els que sigueu de fora de Tarragona, pujant pararem a Alcover i a Montblanc per si us interessa més pujar en algun d’aquests punts. El preu del bus, és de 10€ per als socis i de 12€ per als no socis. Aquesta vegada, el bus no ens acompanyarà durant la ruta, per tant haurem de portar el que necessitem amb nosaltres. L’esmorzar l’haurà de portar cadascú, ja que no pararem a cap bar.

Lloc i hora de sortida: pàrquing de terra del cementiri de Tarragona (així els que vingueu de fora Tarragona podreu aparcar bé) a les 7.00h sortirem puntuals.

Qui vulgui el track, el pot demanar a tomas_roset@hotmail.com

Si us voleu apuntar a la sortida en btt, cliqueu aquí >